محصولات مراقبتی پوست نوایج

 

پوست شما نباید سن شما را تعیین کند.
 از محصولات NovAge برای مراقبت از پوست خود استفاده کنید تا ظاهر ی ایده آل و متناسب با احساس درونی خودتان را به دست آورید.
با توجه به تحقیقات بالینی، دستاوردهای علمی و کار بر روی سلول های بنیادی، ثابت شده است که محصولات نوایج اوریفلیم(Novage)  بر روی ۱۲ عامل مهم که در پیری پوست تأثیرگذار هستند و سبب میشوند که زنان نسبت به سن واقعی خود پوست پیرتری داشته باشند، تاثیر میگذارد.

در آزمایشگاه ثابت شده است که مراقبت از پوست با محصولات نوایج با رعایت مراحل زیر هفت برابر موثر تر خواهد بود :

1. پاکسازی پوست با شوینده های نوایج:

این شوینده به شما کمک میکند تا تمام آلودگی ها، آرایش و سلول های مرده برروی پوست را کاملاً پاک کنید. و در ادامه با استفاده از تونر باقی آلودگی های باقی مانده در اعماق پوست را پاکسازی کنید و پوست را كاملاً برای مرحله مراقبت پیچیده بعدی آماده کنید.

2. کرم دور چشم نوایج:

با استفاده از کرم مخصوص دور چشم، بدون ايجاد هیچ گونه التهاب از پوست حساس دور چشم خود مراقبت کنید، آن را تغذیه و رطوبت رساني کنید و از ایجاد چروک دور چشم پیشگیری کنید.

3. بهبود بخشیدن پوست با سرم نوایج:

سرم ها با فرمولی خاص و یر پایه آب برای آبرسانی پوست شما و بصورت مکمل در کنار کرم های شب و روز طراحی شده اند.

4. آبرسانی و تغذیه پوست با کرم های شب و روز نوایج:

کرم روز نوایج حاوی اس پی اف است و نه تنها برای تابستان ها بلکه برای تمام روزهای سال ضروری هستند و از پوست شما در برابر عوامل محیطی در طول روز محافظت میکنند.‌ کرم های شب نیز در هنگام خواب و استراحت و بازسازی پوست مواد مغذی مورد نیاز را به پوست میرسانند.

backgroundLayer 1
پشتیبانی آنلاین واتساپی