متاسفم - این محصول دیگر در دسترس نیست

ماسک پاکسازی کننده Swedish SPA

ماسك پاكسازي صورت سوئديش اسپا
💆💆پاکسازی صورت در منزل: ماسک صورت اسپا تهیه شده از مواد معدنی سوئدی. حاوی مالاکیت و هیدروکر+ سم زدایی و پاکسازی عمیق پوست. شفاف كننده و شاداب كننده صورت هفته‌ای دو بار به مدت ۱۰ دقیقه بروی پوست خشک و تمیز مالیده شده و در حالت ریلکس اجازه دهید تا پوستتان کاملا پاکسازی و همزمان آبرسانی شود، سپس آب کشی نمایید. توجه داشته باشید که بر روی قسمت‌های حساس چشم استعمال نشود.
مقدار: ۵۰ml
وضعیت دسترسی: موجود نیست.
ناموجود
مشتریانی که از این مورد خریداری کرده‌اند

ریمل تقویت مژه و ابرو د وان(توقف تولید) The ONE Lash & Brow Conditioning Gel

این ریمل تقویت مژه اوریفلیم یک ماده طبیعی دارد که مژه‌ها و ابروها را بلند و ضخیم کرده و آبرسان نیز می باشد. اگر اسم این محصول را در اینترنت سرچ کنید خواهید دید که تمام کسانی که از این محصول استفاده کرده‌اند بعد از یک ماه اثرش را به وضوح دیده‌اند. شاید می‌توانیم با اطمینان 100 درصد بگوییم که این محصول فوق العادست و حتما با استفاده از این محصول معجزه آن را خواهید دید.
ویتامین‌های موجود در این محصول برای مژه و ابروها بسیار ضروری و مغذی هستند. بدین دلیل است که موجب رشد مجدد ابروها و مژه‌ها می‌شوند. مقدار محصول زیاد است و برای یه دوره 4 ماهه کفایت میکند. نحوه استفاده:
وقتی مژه‌ها و ابروها کاملاً تمیز هستند، این ریمل را به مژه و ابرو و ریشه‌هایش زده و بگذارید کمی برروی مژه و ابرو بماند، همچنین شبها قبل خواب استفاده کنید تا نتیجه مطلوب بگیرید.
ناموجود

آرایش پاک کن د وان اوریفلیم The One All-Over Makeup Remover

آرایش پاک کن کل صورت د وان
این محصول بر پایه آب بوده و آرایش را به خوبی و از کل صورت پاک میکند.
پوستی تازه و شاداب حاصل استفاده از این محصول است. پوست را به خوبی آبرسانی و تمیز میکند. نیازی به آبکشی ندارد. 💟مناسب برای پوستها و چشمهای حساس. 💟مناسب برای کسانی که از لنز استفاده می‌کنند.
مقدار: 100ml
ناموجود

کرم دور چشم روشن کننده ایون اوت optimals even out

كرم دور چشم روشن كننده
حاوي كافئين و مواد معدني سوئدي براي رفع تيرگي، پف و حلقه دور چشم
مقدار:15ml
ناموجود

لوسیون ضدلک ایون اوت اپتیمالز Optimals Even Out protecting day Lotion SPF 35

لوسيون روز ضدلك بهترين محصول براي از بين بردن لك هاي صورت
✔️این لوسیون با از بین بردن تجمع رنگدانه های پوست به از بین رفتن چشمگیر کک و مک ها و لکه ها و تیرگی های پوستی کمک و از ایجاد لک جدید نیز جلوگیری می کند.
✔️یک لوسیون بسیار سبک و با سرعت جذب بالا که به طور موثری به کاهش لکهای صورت کمک می کند.
✔️حاوی کمپلکس lumilight و روشن کننده پوست می باشد.
✔️با داشتن spf 35 شما را از استفاده از ضد آفتاب بی نیاز می کند و از تیرگی بیشتر پوست جلوگیری می کند.
پس از 4 هفته مصرف صحیح و مداوم از این محصول شاهد بهبود و رفع چشمگیر لک های پوستی خود تا 72% و کمک به ترمیم و روشن کنندگی پوست تا 80% خواهید بود.
مقدار: 30 ml
ناموجود
backgroundLayer 1
پشتیبانی آنلاین واتساپی