ژل آنتی سلولیت و لاغری اپتیمالز 💜Optimals Body Anti-Cellulite Gel💜

مژده به کسانی که دچار سلولیت و چربی گلوله ای زیرپوست هستند....
ژل آنتی سلولیت ولاغری جدید اوریفلیم از سری اپتیمالز بادی با تاثیر فوری از رشد سلولیت در ناحیه زیر پوست جلوگیری کرده و به کمک گوی های ماساژدهنده، سطح پرتقالی مانند پوست را صاف و مسطح مینماید.
کافئین و عصاره برگ سدر موجود در این محصول، تاثیر بسزائی برای از بین بردن سلولیتهای زیر پوستی دارد. قسمتهای سلولیت دار پوست را تمیز شسته و روزی دو بار به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید .تاثیر آن بعد از 2 هفته قابل مشاهده میباشد.
مقدار:150ml
وضعیت دسترسی: در انبار موجود است
شناسه کالا در انبار: 31317
580,000 تومان
490,000 تومان
مشتریانی که از این مورد خریداری کرده‌اند

کرم شب یونجه لاونیچر بالای ۳۰ سال Love Nature Anti-Aging Q10

مناسب افراد ۳۰ سال به بالا💙
این سری محصولات به دلیل دارا بودن پپتیدهای Q10 و عصاره یونجه طبیعی باعث نرمی و لطافت پوست و رفع تیرگی‌ها و همچنین بر طرف شدت خطوط ریز پوست می‌شود. همچنین باعث جوان ماندن پوست و جلوگیری از ایجاد چروک‌های دیگر می‌شود.
مقدار: 50ml
ناموجود

کرم روز یونجه لاونیچر Love Nature Anti-Aging Q10 بالای ۳۰ سال

کرم روز یونجه اوریفلیم
مناسب افراد ۳۰ سال به بالا
این سری محصولات به دلیل دارا بودن پپتیدهای Q10 و عصاره یونجه طبیعی باعث نرمی و لطافت پوست و رفع تیرگی‌ها و همچنین بر طرف شدت خطوط ریز پوست می‌شود. همچنین باعث جوان ماندن پوست و جلوگیری از ایجاد چروک‌های دیگر می‌شود. کرم روز این محصول دارای spf10 می‌باشد.
مقدار: 50ml
ناموجود

ریمل تقویت مژه و ابرو د وان(توقف تولید) The ONE Lash & Brow Conditioning Gel

این ریمل تقویت مژه اوریفلیم یک ماده طبیعی دارد که مژه‌ها و ابروها را بلند و ضخیم کرده و آبرسان نیز می باشد. اگر اسم این محصول را در اینترنت سرچ کنید خواهید دید که تمام کسانی که از این محصول استفاده کرده‌اند بعد از یک ماه اثرش را به وضوح دیده‌اند. شاید می‌توانیم با اطمینان 100 درصد بگوییم که این محصول فوق العادست و حتما با استفاده از این محصول معجزه آن را خواهید دید.
ویتامین‌های موجود در این محصول برای مژه و ابروها بسیار ضروری و مغذی هستند. بدین دلیل است که موجب رشد مجدد ابروها و مژه‌ها می‌شوند. مقدار محصول زیاد است و برای یه دوره 4 ماهه کفایت میکند. نحوه استفاده:
وقتی مژه‌ها و ابروها کاملاً تمیز هستند، این ریمل را به مژه و ابرو و ریشه‌هایش زده و بگذارید کمی برروی مژه و ابرو بماند، همچنین شبها قبل خواب استفاده کنید تا نتیجه مطلوب بگیرید.
ناموجود

ریمل آیکونیک آل این وان جوردانی گلد Giordani Gold Iconic All-in-One Mascara

✳️ريمل بسیار با کیفیت از جوردانی گلد اوریفلیم ✳️
Giordani Gold Iconic All-in-One Mascara
ريمل همه كاره جوردانی گلد اوریفلیم
✅يك ريمل تمام عيار و كامل
زيبا كننده چشمها
بلند كننده...حجم دهنده....حالت دهنده....جدا كننده
لوكس و ابريشمين و طبيعي
حاوي پرو-ويتامين
👈 نرم كننده و مغذي مژه‌ها تقويت كننده.
با برس بينظير كه با يك بار استفاده مژه‌ها حالت مي‌گيرند و نياز به تكرار و استفاده زياد ندارد. و با يكبار شانه كردن مژه‌ها تمام آنها را دربرمي‌گيرد، حتي ريزترين تار مژه‌ها را.
به خاطر داشتن چنين برس خاص و پيشرفته اي كه دارد نگاهي نافذ به شما هديه مي‌كند.
ناموجود
backgroundLayer 1
پشتیبانی آنلاین واتساپی